Racek

Bones - Josh Record

存档灵魂:

Bones
寒心刺骨

 

【歌词】

 

For he hasstolen all
All of the good that you had
All the things you loved and was sure of
And I have given less,
Oh, oh, than you deserve
For I should rebuild this broken heart
因为他偷走了全部,
你曾经拥有的美好,
所有你爱的和所有你信赖的。
我给予的太少,
哦, 哦, 少于你所期望的,
我应该去温暖愈合这颗破碎的心。

And darling,when your feet are cold
Wait up, I'm coming home
And all of you, I will hold
My love will clothe your bones
Ooh ooh
My love will clothe your bones
Ooh ooh
My love will clothe your bones
亲爱的, 当你的双脚感觉冰冷,
等我回家陪你入梦。
你所有的一切, 我将会守护。
我的爱将会为你挡风遮雨,
哦, 哦,
我的爱将会为你挡风遮雨,
哦, 哦,
我的爱将会为你挡风遮雨。

 

A stranger toyour shield, you had let the devil in
Basking in the depth of your surrender
The king of all you had, won't let your fear go
But when you close your eyes, may you remember
陌生人走入你的庇护所, 
就好比小红帽引狼入室,
你将沉浸痛苦失落之中,
你所谓的国王, 不会让你的恐惧消失。
但当你闭上你的眼睛, 
也许你会记起曾经你我的一切。

And darling,when your feet are cold
Wait up, I'm coming home
And all of you, I will hold
My love will clothe your bones
Ooh ooh
My love will clothe your bones
Ooh ooh
My love will clothe your bones
亲爱的, 当你的双脚感觉冰冷,
等我回家陪你入梦。
你所有的一切, 我将会守护。
我的爱将会为你挡风遮雨,
哦, 哦,
我的爱将会为你挡风遮雨,
哦, 哦,
我的爱将会为你挡风遮雨。

And darling,when your feet are cold
Wait up, I'm coming home
And all of you, I will hold
My love will clothe your bones
亲爱的, 当你的双脚感觉冰冷,
等我回家陪你入梦。
你所有的一切, 我将会守护。
我的爱将会为你挡风遮雨,


评论

热度(21)